Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jak se v těhotenství stravovat?

29. 7. 2017

Tuto otázku si klade nejedna nastávající maminka. Strava v těhotenství by měla být pestrá a bohatá na vitaminy a minerály. Pokud otěhotníte, neměla byste však stravu radikálně měnit, pouze doplnit zdravými potravinami bohatými na kyselinu listovou, vápník, železo, jód a vitamin C.

Jíst byste měla pravidelně 5x denně. Obzvláště v prvních třech měsících byste se měla stravovat jako před těhotenstvím a až později zvyšovat porce a přísun vitaminů a minerálů.

Nejdůležitější je dodržovat pitný režim. Těhotná žena by měla denně vypít minimálně 1,5l tekutin. Nepočítá se káva, čaj a mléko.

Dále byste v těhotenství měla vypít 1l mléka nebo sníst 1l jogurtu denně kvůli vápníku. To je prakticky nemožné, a proto se volí těhotenské vitaminy, které seženete bez předpisu v každé lékárně.

 
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< listopad / 2017 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 2932
Měsíc: 482
Den: 5

 
 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA